برنامه پرواز نام کتابی است اثر برایان تریسی.

در این کتاب به شما نشان داده خواهد شد تا برای رسیدن به موفقیت و دستاوردهای بزرگ تر چگونه مسیر خود را روی نقشه تعیین کنید. زندگی سفر است و شما برای این سفر به هدفهای شفاف، نقشه و برنامه نیاز دارید. شما راز حقیقی موفقیت را در برنامه پرواز برایان تریسی خواهید یافت. خواندن این کتاب ساده و دنبال کردن برنامه گام به گام آن، شما را در مسیر رسیدن به هدف هایتان هدایت میکند. شما توانایی این را پیدا میکنید تا به موفقیتهای بیش از آنچه تاکنون داشته اید، دست یابید. برایان خود با استفاده از همین اصول و تدابیر از فقر به ثروت رسیده است. او این اصول و تدابیر را به چهار میلیون انسان در چهل و شش کشور آموزش داده است. افرادی که دستور کار او را در برنامه پرواز به کار می بندند، تغییرات فوری و پیشرفت های پایداری را در هر زمینه از زندگی خود تجربه می کنند.

هدف نشریه فارکس یار از بازگردانی این اثر بر روی وب سایت و ارائه آن به کاربران محترم، شباهت بسیار زیبای برنامه پرواز برایان تریسی با دنیای معامله گری می باشد. شما به کمک برنامه پرواز برایان تریسی و بکار بردن دستورات آن در سیستم معاملاتی خود می توانید به موفقیتهای خوبی در این تجارت دست یابید.

روش برگرداندن این کتاب بدین گونه است که قسمتهای مهمی از کتاب که مطالعه آن جهت بکارگیری در سیستم معاملاتی معامله گران سودمند است به صورت پستهایی در سایت قرار خواهد گرفت. ممکن است برخی از این پستها بسیار کوتاه باشد بنابراین اینگونه پستها را با دو یا چند سرفصل کتاب ادقام کرده و در قالب یک پست ارائه می نماییم.


مورد بعدی اینکه مطالب این کتاب زیبا یکشنبه هر هرفته منتشر خواهد شد. لذا یکشنبه ها منتظر دریافت یک بخش از این کتاب جذاب و کاربردی باشید.

می توانید مطالب این کتاب زیبا را در این بخش مطالعه نمایید.