نشریه

سالهای زیادی است که از شروع فعالیت فارکس در ایران می گذرد. در طی این مدت علاقه مندان زیادی به این تجارت جذاب روی آوردند. اما متاسفانه نبود منابع فارسی بروز و مفید (که این منابع به زبان انگلسی به وفور در اینترنت در دسترس هستند) باعث گردید که عده زیادی از خطرات و ریسکهای این بازار باخبر نشوند و فقط با تبلیغات جذاب افراد و کارگزاران کلاه بردار، شروع به تجارت در این بازار پر مخاطره نمایند و بعضا تمامی سرمایه های خود را به باد دهند.

البته امروز با جستجو در اینترنت می توان منابع مفید فارسی خوبی را تهیه کرد و استفاده نمود. همچنین کتابهای خوبی از اساتید بزرگ دانشگاهی در این زمینه ویرایش شده است، که همگی به نوبع خود کمک بسیار بزرگی به بالا بردن سطح آگاهی علاقه مندان و فعالان این بازار کرده است. اما با توجه به اینکه تجارت در این بازار نیازمند آن است که دانش خود را هر لحظه بروز نمایید و به صورت مرتب از اخبار و اطلاعیه های اعلام شده آگاهی یابید و از آنجا که این اطلاعات در اینرتنت همگی کاملا عادلانه و درست در دسترس است اما به زبان انگلیسی، بر آن شدیم تا در این خصوص نشریه ای تهیه کرده و سعی کنیم تا اطلاعات و مقالات و اخبارهای بروز در زمینه تجارت فارکس را خدمت علاقه مندان و فعالان ابن بازار بزرگ ارائه نماییم. امید است تا گامی موثر باشد در خصوص پیروزی و موفقیت عزیزان در این بازار.

نشریه "فارکس یار" تنها یک نشریه است که هدف آن بالابردن سطح آگاهی و دانش علاقه مندان و فعالان بازار فارکس می باشد. هیچگونه تبلیغاتی در خصوص جذب سرمایه افراد به این بازار نخواهد کرد. به هیچ گروه و موسسه و یا بروکری وابسته نیست و هم چنین هیچگونه فعالیت بازاریابی برای بروکرهای فعال در این بازار نخواهد کرد. تنها و تنها یک نشریه بوده و خواهد ماند.
لذا افراد باید از ریسکها و مخاطرات این بازار آگاه بوده و با دانش کافی در این بازار فعالیت نمایند. هدف این نشریه هم همین است و بس. "بالا بردن دانش و آگاهی فعالان و علاقه مندان بازار تجارت فارکس"

موفق و پیروز باشید
سردبیر نشریه "فارکس یار"