در این مبحث قصد داریم تا دلایلی که باعث می شود علاقه مندان بازارهای مالی را بعنوان یک شغل اصلی انتخاب نمایند مطرح نماییم.

یک) این یک شغل کامل با "فرصت یکسان" است.
نژادتان مهم نیست. رنگ پوستتان مهم نیست. تحصیلات تان مهم نیست، چه شما دکتر باشید یا یک ترک تحصیل کرده، جنسیتتان مهم نیست. زادگاهتان مهم نیست. سنتان مهم نیست. سابقه یا گذشته تان مهم نیست. حتی اگر سال ها در حبس بوده باشید، هنوز می توانید با معامله پول بدست آورید. زبانتان مهم نیست. ظاهرتان مهم نیست. موقعیت اجتماعیتان مهم نیست، تا زمانی که شما سرمایه کافی برای معامله دارید.

دو) به هیچ کارمندی مزد داده نمی شود
شما مجبور نیستید به هیچ کارمندی مزد بدهید و یان بدین معناست که مجبور نیستید برای مصاحبات شغلی، پرداخت ها، ارزیابی های کارمندان، تعطیلات، روزهای بیماری یا کارایی کارمندان نگران باشید. تنها "عضو گروه" شما، کارگزارتان است، و اگر او این کار را انجام ندهد، 10 تای دیگر برای حرفه ی شمادر صف انتظار هستند.

سه) هیچ موجودی کالا، مکان اداری، یا سایر تجهیزات لازم نیست (غیر از تلفنتان و کامپیوترتان)
شما مجبور نیستید مکان اداری گرانی را بخرید یا اجاره کنید، و مجبور نیستید هیچ محصولی را انبار کنید، و این بدین معناست که مجبور نیستید برای تاریخ های انقضا، آسیب کالاها، حمل و نقل، تحویل بیمه، یا نمایشگاه ها و تبلیغات کالاها نگران باشید.

چهار) هیچ فروشنده، مشتری، صورتحساب و سر رسید حسابی وجود ندارد
شما مجبور نخواهید بود به صورت رودرو با کسی معامله کنید، به هیچ فروشنده ای نیاز ندارید، و نباید هیچ مشتری را راضی کنید، نیازی به فراهم کردن حمایت از هیچ مشتری ندارید، و نیازی نیست که نگران صورتحساب ها، چک های بی محل، کارتهای اعتباری جعلی، مرجوعی ها یا مطالبات عقب افتاده باشید.

پنج) زمان مورد نیاز حداقل است
وقتی که شما یک شغل ثابت دارید یا حرفه ی خودتان را انجام می دهید، احتمالا شما حداقل 30 ساعت در هفته مشغول به کار هستید. با معاملات روزانه، شما می توانید هم به صورت نیم وقت و هم تمام وقت معامله کنید. شما می توانید معامله را با حداقل یک ساعت در هفته شروع کنید، یا اینکه می توانید حداکثر 2 ساعت در روز کار کنید. این به انتخاب خودتان است.

شش) به سرمایه کمی نیاز است
شما برای شروع به پول زیادی نیاز ندارید. این کار مثل خرید ملک نیست، مثلا، در آن جا شما گرفتار رهن ماهیانه و سایر هزینه هایی هستید که نقدینگی را خالی می کند. در معامله شما می توانید با حداقل 1000 دلار شروع کنید!

هفت) سودها تقریبا آنی است
من درباره "نقدینگی سریع" صحبت می کنم که بدین معناست که معامله اجازه نقدینه سازی سریع را می دهد. شما در عرض چند ثانیه می توانید معامله خود را نقد کنید. آیا شما به طریق دیگری در دنیا می توانید به این سرعت و به این راحتی پول بدست آورید؟ شما مجبور نیستید برای دیدن سودتان صبر کنید. این را با معاملات املاک یا کالاهای فیزیکی مقایسه کنید، در جایی که شما باید هفته ها یا حتی ماه ها صبر کنید.

هشت) هزینه کم برای نقل و انتقال
شما برای نقل و انتقال در معامله کمتر از 10% می پردازید. آن را با هزینه های نقل و انتقال در معاملات املاک مقایسه کنید، در آنجا شما باید چندین هزار دلار از قیمتهای تمام شده را بپردازید، بعلاوه کمیسیون 3 تا 6 درصد دلالتان را هم فراموش نکنید.

نه) آموزش چگونگی بدست آوردن پول با معاملات روزانه ساده است
شما مجبور نیستید که سال ها به دانشگاه بروید. و بر خلاف اغلب تخصص ها، سالها تجربه هم لازم نیست. من به شدت معتقدم که هرکسی می تواند بیاموزد که چگونه یک معامله گر موفق بشود.

ده) برای شروع به ابزار زیادی نیاز ندارید
در حقیقت فقط شش چیز است که شما قطعا نیاز دارید:

  1. یک کامیپوتر
  2. یک ارتباط اینترنتی
  3. یک نرم افزار نمودار
  4. یک کارگزار مناسب
  5. یک حساب معاملاتی با مبلغ کافی
  6. یک استراتژی خوب

من می توانم باز همچنان ادامه دهم، اما فکر می کنم که شما آن تصور لازم را بدست آوردید.