این همان چیزی است که می خواهیم! حالا شما می دانید که چه کاری باید انجام دهید. مرحله بعدی این است که آن را تمرین کنید.

قسمتی از کتاب "راهنمای کامل معاملات روزانه" نوشته "مارکوس هایکوتر"

اگر شما یک استراتژی معاملاتی خوب داشته باشید و آن را در مقایسه با اصول قدرتمند تست کرده اید. از آن یک "بک تست" داشته باشید، و همه چیز خوب به نظر برسد. اکنون شما خودتان را برای چالش های فکری معاملات آماده کرده اید.

به طور خلاصه: شما آماده هستید.

حالا، باید شروع به معامله کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که لاستیک با جاده تماس پیدا کند!

شما می توانید حتی بهترین برنامه معاملاتی را داشته باشید، اما اگر عملا کاری انجام ندهید و واقعا شروع نکنید، هرگز پولی بدست نخواهید آورد. البته، همیشه اگر اول کمی تمرین بدون ریسک داشته باشیم به ما کمک می کند، درست است؟ شما که نمی خواهید هزاران دلار را به خاطر اینکه فقط یک اشتباه کوچک در برنامه معاملاتی خود مرتکب شدید از دست بدهید، میخواهید؟!

اما چگونه می توانید بدون حتی یک ریال از پولتان ریسک کنید، شروع کنید؟

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک "حساب معاملاتی دمو" داشته باشید. بهترین خبری که امروز می شنوید این است که: می توانید یک حساب معاملات دمو را به صورت مجانی از کارگزار خود دریافت کنید.

خوب، یک حساب معاملات دمو چیست؟

یک حساب معاملات دمو به شما این امکان را می دهد که بر طبق استراتژی خودتان با "پول مجازی" معامله کنید. شما مقادیر واقعی را دریافت می کنید، و می توانید بر طبق برنامه خودتان وارد معاملات شوید. شما خودتان را کاملا در موقعیت معامله خواهید یافت. حساب های معاملات دمو ضرر و سود را در زمان واقعی نشان می دهند و شما می توانید به صورت زنده ببینید که چه مقدار پول بدست می آورید یا از دست می دهید.
بخاطر داشته باشید که ما درباره "پول مجازی" صحبت می کنیم، بنابراین شما هنوز واقعا پولی بدست نیاورده اید.

اگر شما برای موفقیت خود در معاملات جدی هستید، باید اول با استراتژی خود با یک حساب دمو معامله کنید.

دلیل اینکه چرا، در زیر آمده است:

بزرگترین دشمن یک معامله گر نداشتن نظم است. معامله گران به دلیل نداشتن نظم پول از دست می دهند. ممکن است برنامه معاملاتی شما عالی باشد، اما اگر نظمی نداشته باشید که از آن پیروی کنید، آنوقت محکوم به شکست هستید. معامله با استراتژی معاملاتیتان در یک حساب دمو به شما کمک خواهد کرد که از اطمینان به استراتژی معاملاتی خود بهره مند شوید و آن نظم بیشتری را که مورد نیاز است تا بتوانید واقعا با آن پول بدست آورید کسب نمایید.